پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:50 - 1403/04/05

فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند

کارگر آنلاین | کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز ایران در یک موقعیت حساس در منطقه و جهان قرار دارد و تمامی قدرت‌ها به نوعی خواستار کاهش اقتدار چشمگیر ایران هستند، فرصت آزمون و خطا نیست و همه ما به وحدت نیاز داریم. 

به گزارش کارگر آنلاین ، جعفر قنادباشی اظهار داشت: در انتخاباتی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود شاهد یک سری از شاخص‌ها و ویژگی‌هایی هستیم که در کشورهای دیگر کمتر دیده می‌شود و آن یک نوع کوشش برای تحقق هدف بدون قدرت طلبی است.

فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند

وی بیان داشت: برعکس بسیاری از کشورها که قدرت حرف اول را می‌زند، در ایران با تاثیر از منش شهدا بیشتر هدف همکاری و همدلی است. با این وجود این ویژگی، نامزدها به جای کشاندن طرفداران خود به سمت تقابل و تنازع با یکدیگر، معمولا نگاه برادرانه به هم دارند. 

کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: برخی از کاندیداها در صدد ادامه راه درست شهید رئیسی هستند که ریل گذاری‌هایی هم برای این راه صورت گرفته است. هم‌اکنون با توجه به اینکه خواهان رئیس جمهوری هستیم که مورد قبول عموم مردم باشد و یک عقبه قابل ملاحظه‌ای داشته باشد، موضوع اجماع قابل تامل و بررسی است. 

وی افزود: موضوع اجماع شاید در ذهن کاندیداهایی که خواستار ادامه راه شهید جمهور هستند صورت گرفته است. در واقع اجماع به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کند، اگر ما به دنبال پیشرفت کشور هستیم رئیس جمهوری با عقبه قوی و پشتوانه عظیم مردمی نیاز داریم. 

قنادباشی مطرح کرد: اگر به دنبال سرعت بخشی به چرخ‌های اقتصاد کشور هستیم و می‌خواهیم دوباره بازار اقتصاد و تولید فعال شود باید یک اجماع شکل گیرد که قطعاً این فکر در ذهن همه دلسوزان کشور و کسانی که خواستار عظمت جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهید جمهور هستند وجود دارد. 

وی با تاکید بر اینکه اجماع موجب حدت می‌شود، ادامه داد: طبیعتاً هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فکر اجماع بر سر یک فرد با عملکرد قوی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد تا بتوان پس از اعلام نتایج انتخابات با یک وحدت در کنار یکدیگر قرار گیریم.

قنادباشی در پایان خاطرنشان کرد: اجماع موجب تفاهم و تحکیم برادری می‌شود. امروز کشور ایران در یک موقعیت حساس در منطقه و جهان قرار دارد و تمامی قدرت‌ها به نوعی خواستار کاهش اقتدار چشمگیر ایران هستند که فرصت آزمون و خطا نیست و همه ما به وحدت نیاز داریم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین